»Z epidemijo smo se soočili že v samih začetkih predvsem tako, da smo še pred razglasitvijo epidemije omejili naša potovanja po celem svetu, omejili obiske v podjetju, maske in vse podobne zadeve, predvsem pa smo ta čas izkoristili za to, da smo v bistvu digitalizirali naše poslovne procese, uvedli digitale FAT-e, kar pomeni, da če smo prej šli na primer v Indijo inštalirat stroj, smo poslali ekipo, zdaj pa smo bili primorani to narediti digitalno. Sicer nam je to podaljšalo naše roke, ampak smo uspeli tudi uspešno izpeljati.«
»Treba je bilo omejiti predvsem gibanje na naš jugovzhod.«
»A ob še naprej rastočih številkah to ne zadostuje več in poslovni procesi so resno ogroženi.«
»To je spodbuden podatek, ki kaže na to, da so ukrepi učinkoviti, in predvsem na to, da ko se zares vsi držimo ukrepov, epidemijo res lahko bolj omejimo in na daljši rok tudi premagamo.«
»Z reorganizacijo želi Gorenje predvsem zagotoviti razmere v podjetju, ki bodo omogočale dolgoročna razvoj in rast, zmanjšati si želimo predvsem stroške poslovanja, poslovno preoblikovanje bo tako v prihodnjih mesecih prednostna naloga na vseh področjih našega delovanja.«
»Bili bi absolutno veseli, če bi jim lahko omogočali vključevanje v naše procese.«
»Glede na naše poslovne rezultate bomo izplačali nagrado za poslovno uspešnost v znesku 1600 evrov bruto. To je v skladu z dogovorom, ki ga sprejmemo vsako leto.«
»V Sloveniji bomo pa naredili naslednje: podjetjem bomo predvsem poskušali dati prostor, da se prestrukturirajo.«
»Od vstopa v živilsko podjetje v letu 2015 smo zagotavljali stabilno lastništvo in finančno sposobnost, dobre vodstvene in poslovne prakse, predvsem pa uspešno poslovanje.«
»Predvsem pa pogrešamo naše stranke iz Nemčije, Švice, Avstrije in Belgije, vse to so države, ki jih je epidemični val najbolj prizadel.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju